Assemblea General Ordinària 27-02-2020

27 febr., 2020

Amb una millor participació que en anys anteriors, el passat dia 27 de febrer es va realitzar l’Assemblea General Ordinària del Centre Excursionista de Castellar del Vallès de l’any 2020.

Durant l’assemblea es va exposar un resum de les activitats realitzades durant l’any 2019 i la proposta d’activitats per l’any 2020. També va ser presentat el resultat del tancament econòmic de l’any 2019 així com el pressupost previst per l’any 2020.

Com a novetat, es presentà als socis presents el nou projecte d’esplai de muntanya que pretén dotar al CEC d’una secció on hi hauran nenes i nens d’entre 8 i 14 anys. Aquesta secció estarà coordinada per un director d’esplai i els monitors requerits en funció del nombre d’infants. Pretenem tenir un esplai d’alta qualitat on els participants gaudeixin de les activitats tot rebent una formació orientada al mon de la muntanya i la natura, sense oblidar la història del CEC i l’estreta vinculació de la nostra entitat amb el poble de Castellar.

Durant la reunió es van realitzar les tres votacions proposades a l’ordre del dia:

  • Aprovació del tancament econòmic de l’any 2019
  • Aprovació del pressupost de l’any 2020
  • Aprovació de la gestió de l’actual junta

Un cop votades i aprovades per unanimitat tots els punts de l’ordre del dia, es va donar pas als precs i preguntes.

Un tast de coca i moscatell va posar fi a l’assemblea d’enguany.

El temps

Sabadell Catalonia Spain
5 juny 2023, 05:21
Despejado
N
15°C
0 m/s
 

Meteo Muntanya

Meteo muntanya

Agenda

No Events were found.